Vodohospodářská společnost Čerlinka zřídila pro své zákazníky klientský portál "Moje vodné a stočné", který výrazně zjednoduší komunikaci se společností. Najdete ho na portal.cerlinka.cz.
Co získáte přístupem do zákaznického portálu?
PLÁTCE - Po přihlášení získáte přehled o Vaší smlouvě s možností požádat o změnu zasílací adresy, zadání telefonního čísla či e-mailu. Snáze vás pak kontaktujeme v souvislosti s fakturací či v případě havárií a oprav vodovodů.
ODEČTY - Získáte přehled o odběrných místech, historii odečtů včetně grafů spotřeby.
SAMOODEČET - Můžete zde také nahlásit samoodečet.
FAKTURY - Budete mít přehled o vystavených fakturách i jejich úhradách. Můžete si je stáhnout v PDF či požádat o zasílání faktur e-mailem.
SPRÁVCE ODBĚRNÉHO MÍSTA - Máte možnost nastavení přístupu pouze k jednomu odběrnému místu, což se hodí zejména pro SVJ a správcovské firmy, kteří jich spravují více.
KONTAKTNÍ FORMULÁŘ - Všechny důležité kontaktní informace máte na jednom místě včetně možnosti zaslání svých požadavku.
Registrace do portálu je zdarma. Jak se zaregistrovat?
- přímo na zákaznickém portále portal.cerlinka.cz
- e-mailem: cerlinka@cerlinka.cz
- registračním formulářem doručeným do kanceláře VHS Čerlinka s.r.o., Cholinská 1120, Litovel, kde uvedete své jméno, telefon, e-mail a adresu nebo číslo vodoměru. Registrační formulář najdete na druhé straně tohoto propagačního letáku, který budou všichni zákazníci dostávat spolu s fakturami.
Datum vložení:
8. 3. 2024 8:51
Datum poslední aktualizace:
12. 7. 2024 12:11
Autor:
Helena Mariánková